[ad_1]

فقط یک هفته پس از اینکه اپل برنامه اشتراکی پولی را برای پادکسترها معرفی کرد ، Spotify در حال حاضر برنامه خود را پر از اصطلاحات شیرین تر و – در نهایت – تعداد بیشتری از مشترکان بالقوه آغاز کرده است. تنها ایراد؟ شنوندگان برای فشار دادن دکمه “اشتراک” باید از حلقه های بیشتری چشم پوشی کنند.

سرویس اشتراکی اشتراکی Spotify که از طریق پلتفرم پادکست Anchor خود در دسترس است ، به پادکست ها اجازه می دهد هر ماه 2.99 یا 4.99 دلار یا 7.99 دلار برای نمایش های خود هزینه کنند.

وسوسه انگیزتر ، تولیدکنندگان محتوا می توانند 100 درصد درآمد مشترک خود را در طی دو سال آینده حفظ کنند ، حتی اگر مشمول هزینه های معامله باشند. Spotify می گوید که جمع آوری 5 درصد از درآمد اشتراک پادکست خود را از سال 2023 آغاز می کند.

برنامه پادکست رقابتی اپل به پادکست ها این امکان را می دهد که قیمت خود را از 49 سنت در ماه تعیین کنند ، اما همچنین اپل برای اولین سال استفاده پادکست از سیستم عامل خود به 30٪ کاهش درآمد مشترک نیاز دارد و پس از آن 15٪

با اقدام آشنا و سنگین اپل ، تصور اینکه پادکسترها به شرایط اشتراک مطلوب Spotify روی آورده اند آسان است. با این حال ، اپل یک آیس در آستین دارد: یک دکمه “اشتراک” همان جا در برنامه Apple Podcasts ، که باعث می شود روند ثبت نام با یک کلیک یک فرآیند بدون مشکل باشد.

از طرف دیگر ، کاربران Spotify برای ثبت نام در اشتراک باید به صفحه پادکست Anchor بروند. برنامه Spotify و همچنین سایر سیستم عامل های پادکست پیوندهایی به صفحات پادکست Anker خواهند داشت ، اما مرحله اضافی ممکن است مشترکان احتمالی را خاموش کند.

در حالی که بیش از 150 میلیون مشترک پرداخت Spotify 60 میلیون (آخرین شمارش) برای Apple Music کاهش دارند ، اپل در طول تاریخ بیشتر از رقبای بزرگ خود از شنوندگان پادکست لذت می برد. اما طبق پیش بینی اخیر ، تعداد کاربران پادکست های Spotify از سال آینده 33.1 میلیون نفر و شنوندگان در حال رشد پادکست های Spotify در مقابل 28 میلیون نفر برای اپل ، از اپل پیشی می گیرند.

Spotify می گوید که در حال راه اندازی پلت فرم خود برای مشترکین پادکست پولی است که اولین بار در جریان رویداد Stream On خود در ماه فوریه اعلام کرد ، با دوازده پادکست “مستقل” “محتوای پاداش فقط به مشترکان در خوراک های موجود خود” برای پادکست ها ارائه می دهند.

از تاریخ 4 مه ، NPR “انتخاب” تبلیغات Spotify را بدون مشترکین پولی ارائه می دهد ، از جمله چگونه من این کار را با گای راز ، موج کوتاه ، دقیقه با سام سندرز ، کد سوییچ ، و پول سیاره ای

شایان ذکر است که محبوب ترین و اختصاصی ترین پادکست های Spotify در حال حاضر از جمله رایگان باقی خواهند ماند تجربه جو روگان ، نمایش جنایی ، میزبان بروس اسپرینگستین / باراک اوباما Renegades ، پادکست میشل اوباما ، و افسانه های شهری اینترنتی.

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای جزئیات بیشتر خط مشی شرکت ما را بخوانید.

[ad_2]

منبع: shomal-khabar.ir