Microsoft Bing Rebates تبلیغات پاپ آپ را هل می دهد و مسدود کننده های تبلیغاتی کمکی نمی کنند


استراتژی مایکروسافت در استفاده از تبلیغات پاپ آپ برای تبلیغ ویژگی ها و خدمات جدید بازگشته است – و مسدودکنندگان تبلیغات نمی توانند کاری در این زمینه انجام دهند.

من دو نمونه از این موارد را صبح دوشنبه با استفاده از Microsoft Edge و Bing دیدم. من یکی قابل قبول دیدم ، اما دیگری از مرز عبور کرد. آخرین آگهی بینگ باعث تبلیغ برنامه جدید Bing Rebates مایکروسافت می شود. او یک سوم خوب از پنجره Chrome را گرفت – بله ، با نصب و فعال کردن نرم افزار مسدود کردن تبلیغات – و سپس کنار کشید و در پایین پنجره من در حالی که روی آن کلیک کردم ، کمین کرد.

آنچه قابل قبول است: ویژگی جدید Edge را تبلیغ کنید

صبح من با راه اندازی مجدد رایانه برای نصب مجموعه جدیدی از ویندوز آغاز شد ، که همچنین هر برنامه دیگری را که قبلاً فعال بود دوباره راه اندازی می کند. وقتی برنامه راه اندازی مجدد می شود ، تمام به روزرسانی هایی را که دارد اعمال می کند. Microsoft Edge به روز شده است تا شامل ویژگی جدید پارتیشن های عمودی باشد.

بخشهای عمودی Microsoft edge مایکروسافت

ویژگی Microsoft Vertical Tabs توسط پنجره بازشو کوچکی تبلیغ می شود (نشان داده نمی شود).

پاپ آپ شماره یک را وارد کنید: یک واحد کوچک که ویژگی جدید را تبلیغ می کند و نحوه شروع آن را به من نشان می دهد. برای من ، این یک استفاده قابل قبول از “تبلیغات” است. با کلیک بر روی آن ، تصویری از آنچه می تواند انجام دهد ارائه می شود. در مروری بر مایکروسافت آفیس 2016 ، در واقع استدلال کردم که آفیس باید این مختصر اطلاعات را شامل شود.

از آنجا که تعامل من با پاپ آپ بسیار کوتاه بود ، حتی روی عکس صفحه کلیک نکردم.

غیر قابل قبول: Bing تخفیف تبلیغات تصاحب

من من کردم پس از مدت کوتاهی پس از آن که تبلیغ Bing Rebates از پایین مرورگر Chrome من ظاهر شد ، روی عکس کلیک کنید. من معمولاً مرورگرهای مختلفی را مرور می کنم ، و در این حالت یک پنجره Chrome باز بود که در آن به دنبال Microsoft Bing برای اتصال به سرویس تأیید رمز عبور Google بودم. من مسدود کننده های تبلیغات را فعال کرده ام.

ناگهان ترومپت تبلیغاتی عظیمی که می توانم با کسپرسکی 20 درصد پس انداز کنم قسمت عظیمی از پنجره را اشغال کرد. همانطور که از عکس صفحه مشاهده می کنید ، حتی وقتی به زودی به تبلیغی مانند نوار وظیفه تبدیل می شود ، همچنان از نظر بصری غالب است. پس از کلیک بر روی آن ، از من خواسته شد که Bing Rebates را وارد کنم.

آگهی تأیید رمز ورود Microsoft 2 مارک هاچمن / IDG

در اینجا تبلیغ Bing Rebates مایکروسافت در آن قرار دارد به حداقل رسانده فرم. وقتی ظاهر شد ، چرخید تا قسمت عظیمی از صفحه را بگیرد. لطفاً توجه داشته باشید که من در اینجا به Bing وارد نشده ام ، این بدان معناست که مایکروسافت نمی داند من قبلاً با خدمات خرید بینگ تعامل داشته ام.

در اکتبر سال 2020 ، مایکروسافت Bing Rebates (همچنین به عنوان Microsoft Rebates نیز شناخته می شود) ، یک برنامه پاداش جالب است که در نهایت به شما پول خرید در سایت های مختلف را می دهد – مایکروسافت ، والمارت ، سام کلاب ، انویدیا و دل ، به ذکر چند مورد. Bing Rebates شاخه انواع پاداش های مایکروسافت است که به شما امکان می دهد جستجوهای روزانه و گیم پلی Xbox خود را با پول واقعی معامله کنید.

من ممکن است چیزی را دیده ام که دیگران می بینند … یا نه. به گفته یک منبع نزدیک به مایکروسافت ، آنچه من دیدم “ویژگی” Bing Rebates بود ، نه تبلیغ. به من گفتند مایکروسافت به طور منظم ویژگی ها و تجربیات جدید را آزمایش می کند و از بازخورد مشتری استقبال می کند. (مایکروسافت عزیز: من آن را دوست ندارم.)

شواهد دیگری وجود دارد که مایکروسافت در حال افزایش فعالیت های تجارت الکترونیکی خود است.

شکار معامله در مایکروسافت مارک هاچمن / IDG

روز دوشنبه ، پیوندهای تبلیغاتی مایکروسافت در بخش جدید خود در مرورگر Edge ، تجربه خرید مایکروسافت را ارتقا داد …

اول ، صفحه جدید بخش مایکروسافت اج از صبح دوشنبه به طور فعال خدمات خرید Edge را تبلیغ می کند. در یک لپ تاپ آزمایشی جداگانه با Edge نصب شده ، صفحه بخش جدید شامل پیوندهای تبلیغاتی منتهی به خدمات خرید Microsoft Edge است. (گیج کننده است – Microsoft Edge به عنوان یک سرویس خرید تبلیغ می شود ، اگرچه Microsoft Bing در واقع فروش را آسان می کند.)

توجه به این نکته مهم است که این لپ تاپ دوم به Edge وارد نشد ، به این معنی که نتایج سفارشی را بر نمی گرداند – این صفحه پیش فرض بود که Edge صبح دوشنبه تبلیغ کرد. علاوه بر این ، در حالی که مرورگر Chrome مورد بحث پلاگین Microsoft Shopping Assistant را نصب کرده است ، به نظر نمی رسد دستیار خرید با تخفیف های بینگ مرتبط باشد – و خاموشکه بدان معنی بود که هیچ گناهی در اینجا وجود ندارد.

خرید Microsoft edge مارک هاچمن / IDG

… که منجر به یک صفحه خرید تبلیغاتی شد.

به نظر می رسد هر چند سال یکبار با مایکروسافت روبرو می شویم که چنان پرخاشگرانه تبلیغ می شود که آزار دهنده است. به عنوان مثال ، در سال 2016 ، مایکروسافت تبلیغات Microsoft Rewards را از طریق یک پنجره بازشو در نوار وظیفه ویندوز آغاز کرد. (مجدداً پاداش می دهید!) سپس برای ارتقا به ویندوز 10 مجدداً تشویق شد: تا حدودی با دقت به عنوان یک به روزرسانی «توصیه شده» ، سپس با زیرکی ، وقتی برای جلوگیری از بروزرسانی روی دکمه شبیه دکمه بستن کلیک می کردید ، در واقع فرایند ارتقا شروع می شود .

این احتمال وجود دارد که این تجربه تقصیر من باشد. Microsoft Experience (OOBE) شما را تشویق می کند تا از دورسنجی و تبلیغات خود استقبال کنید. راهی برای جلوگیری از تبلیغات در ویندوز وجود دارد که مایکروسافت می تواند روی آن کلیک کند ، اما من این کار را نکردم.

پس کی مقصر اینجاست؟ مایکروسافت؟ بینگ؟ من همه؟ دانستن آن غیرممکن است – و این مشکل اصلی است. از آنجا که تجارب وب ما در حال حاضر پر از تبلیغات و پنجره های بازشو است ، کاربران باید انتظار شاخص های شفاف مربوط به محل تبلیغات و نحوه سرکوب تبلیغات (در صورت وجود) را داشته باشند. وقتی تجربه مصرف کننده به طور ناگهانی به طرز چشمگیری و ناخوشایند تغییر می کند ، به راحتی اعتماد همه کشورهای درگیر را بدتر می کند.

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی شرکت ما را بخوانید.


منبع: shomal-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>