[ad_1]

Google متعهد شده است که بیش از یک سال در مرورگر Chrome خود علیه کوکی های شخص ثالث اقدامی انجام دهد ، اقدامات پیشروانه ای را برای حذف کدی که اطلاعات مربوط به شما را جمع آوری می کند و با سایتی که بازدید می کنید ، به اشتراک می گذارد. کوکی ها می توانند در ذخیره نام کاربری و رمز ورود شما یا در نگه داشتن سبد خرید شما مفید باشند. اما می توان از آنها برای نشان دادن تبلیغات هنگام مرور استفاده کرد و باعث می شود احساس ترس کنید ، گویی کسی می داند اکنون به دنبال چه هستید – یا هفته گذشته به دنبال چه چیزی هستید.

روز چهارشنبه ، این شرکت تعهد بیشتری به حفظ حریم خصوصی خود داد و گفت که کوکی ها را با روش های دیگر برای ردیابی کاربران در Chrome جایگزین نمی کند. دیوید تمکین ، مدیر مدیریت محصول ، گوگل ، گفت: “ما معتقد نیستیم که این راه حل ها انتظارات روزافزون مصرف کنندگان از حریم خصوصی را برآورده می کنند و همچنین با محدودیت های نظارتی که به سرعت در حال تحول است مخالفت نخواهند کرد و بنابراین یک سرمایه گذاری بلند مدت پایدار نیستند.” حریم خصوصی و اعتماد ، در یک پست وبلاگ می نویسد. “درعوض ، محصولات وب ما توسط یک API حریم خصوصی تأمین می شوند که ضمن ارائه نتایج برای تبلیغ کنندگان و ناشران ، از پیگیری فردی جلوگیری می کند.”

آیا این بدان معناست که هنگام مرور ، مرورگر Google Chrome و سیستم عامل Android ردیابی شما را متوقف می کنند؟ خوب ، بله و نه روش های گوگل به سادگی پیچیده تر شده اند. تمکین نوشت: “پیشرفت در جمع ، ناشناس ماندن ، کار با دستگاه و سایر فن آوری های حفظ حریم خصوصی مسیر روشنی را برای جایگزینی شناسه های منفرد ارائه می دهد.”

به جای ردیابی شما، Google در اصل شما را نمایه می کند ، در گروهی از افراد همفکر شما قرار می گیرد و سپس تبلیغات را براساس افراد همفکر شما نشان می دهد. تمکین افزود: “این به آینده ای اشاره دارد که شما مجبور نیستید تبلیغات و درآمد مربوطه را فدای یک تجربه خصوصی و امن کنید.”

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی شرکت ما را مطالعه کنید.

[ad_2]

منبع: shomal-khabar.ir

ایندکسر