Google با برنامه های جدید و دستیار Google در حال بهبود فضای کاری است


Google Sheets ، Docs و Slides به طور سنتی سنگ بنای Google Workspace Essentials هستند. اکنون می توانید چت ، Jamboard و تقویم را اضافه کنید.

گوگل در آستانه Microsoft Ignite در این هفته تعداد زیادی مورد اضافه و تغییر در Google Workspace خود ایجاد کرد. فضای کار ، که قبلاً به آن G Suite می گفتند ، با افزودن تعدادی ویژگی قابل توجه ، از جمله امکان استفاده از Nest Hub Max به عنوان صفحه دوم جلسه Google Meet ، حتی در خانه ، بهبود یافته است. Google دستیار Google خود را به Workspace اضافه می کند و به طور کلی برای پاسخ به س questionsالاتی مانند “قرار ملاقات بعدی من کیست؟” در دسترس است.

گوگل توضیحات اضافی جدید را به عنوان راهی برای ادامه اجازه دادن به فضاهای کاری “ترکیبی” که از خانه و محل کار شخصی عبور می کنند ، توضیح داده است. “خاویر سلترو ، معاون رئیس جمهور و مدیر کل Google Workspace ، گفت: “ما روش هایی را آزمایش کرده ایم که می توانیم شکاف بین شخصی و” مکان های دیگر “را با استفاده از فشار بیشتر به فناوری و فضاهای فیزیکی دانشگاه خود جبران کنیم.” پست وبلاگ. “ما به دنبال راه هایی برای به حداکثر رساندن مشارکت در هر کجا که می توانیم ، از میز شخصی تا اتاق کنفرانس گرفته تا مناطق همکاری گروهی هستیم.”

تقویم فضای کاری Google گوگل

وقایع مکرر خارج از دفتر یکی از ویژگی هایی است که Google در Google Workspace معرفی می کند.

در هفته های آینده چندین پیشرفت جزئی به برنامه های Workspace اضافه خواهد شد ، از جمله:

  • زمان کار تقسیم بندی شده یا امکان برنامه ریزی زمان کار بلوک ها
  • زمان کانونی ، که می تواند به عنوان “زمان اجرایی” برای کار روی مسائل بدون حواس پرتی تعریف شود
  • شاخص های موقعیت مکانی به طوری که مدیران بدانند کارمند در خانه خواهد بود یا در دفتر
  • بینش در مورد زمان؛ برای کمک به مدیران در درک اینکه آیا کارمند اهداف خود را برآورده می کند یا خیر
  • وقایع تکراری خارج از دفتر برای تعیین زمان زمانی که کارمند حضور نخواهد داشت

اتصال دستیار Google به Google Workspace به کارگرانی که دستگاه های مجهز به Google نیز دارند کمک خواهد کرد ، زیرا از لحاظ تئوری می توانند در Android Auto ، تلفن اندرویدی و بلندگوهای هوشمند خود سال کنند تا کار کنند. مایکروسافت همچنین مشغول ساخت چسب Cortana و Azure است که به اتصال Outlook و سایر برنامه های Microsoft 365 کمک می کند. متأسفانه به دلیل اشکال ، پست وبلاگ توضیح می داد که چگونه کارمندان می توانند به این ویژگی دسترسی پیدا کنند در حین مطبوعات خالی بود.

موارد ضروری Google Workspace برای هر کاربر ماهانه 8 دلار است. شامل Meet ، فضای ذخیره سازی 2 ترابایت در Google Drive ، Google Keep ، Sites و موارد دیگر.

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی شرکت ما را بخوانید.


منبع: shomal-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>