[ad_1]

دوربین سه کاناله با سه دوربین روی سه دوربین Viofo A139 3CH اولین دوربین ما است. ما قبلاً محصولات سه کاناله را آزمایش کرده ایم ، اما دوربین داخلی همیشه در همان بدنه دوربین جلو ادغام شده است. Viofo همانند دوربین عقب مجزا است.

مزیت این روش گسسته برای یک دوربین داخلی انعطاف پذیری در یافتن هر دوربین است. عیب ، اگرچه به راحتی قابل غلبه است ، این است که شما کابل های بیشتری برای پنهان کردن دارید.

طراحی و ویژگی ها

سه دوربین A139 نیز از وضوح بالایی برخوردار هستند. دوربین جلوی 140 درجه FOV 1440p است ، در حالی که کابین 170 درجه (داخلی) و دوربین عقب 1080p است. همه آنها هنگام ضبط همزمان 30 فریم در ثانیه را کنترل می کنند ، این بدان معنی است که قدرت کافی CPU در زیر کاپوت وجود دارد. سنسورهای Sony STARVIS IMX335 با کیفیت بالا توسط هر سه دوربین مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین اصلی وایوفو

بدنه اصلی (جلو) دوربین Viofo A139. نمایشگر ندارد. در عوض ، دوربین برای نمایش نمایش زنده و تغییر تنظیمات ، به یک برنامه تلفن متصل به Wi-Fi متکی است.

بدنه اصلی (جلوی) دوربین از یک پایه چسبنده استفاده می کند. دوربین با کشویی به سمت چپ یا راست از کوه مذکور متصل شده / جدا می شود. پس از نصب ، هیچ تنظیماتی وجود ندارد (با دقت وارد کنید!) و نمایشگری وجود ندارد. درعوض ، A139 برای نمایش نماهای زنده و تغییر تنظیمات به برنامه تلفن مجهز به Wi-Fi متکی است. بازخورد توسط چراغ های وضعیت ، سرنخ های صوتی و دیگر موارد ارائه می شود.

برنامه تلفن viofo a139 IDG

برنامه Viofo Phone برای A139. صفحات نمای جلو و تنظیمات زنده نمایش داده می شوند.

در پشت دوربین اصلی دکمه های روشن / خاموش ، ضبط / خاموش ، ضبط اضطراری (ضبط) ، روشن / خاموش میکروفون و دکمه های Wi-Fi وجود دارد. برای تغییر دادن بسیاری از تنظیمات دیگر ، باید به تلفن متصل شوید و در حین انجام این کار نمی توانید ضبط کنید. کمی مسئله – به هر حال در هنگام استفاده از تلفن خود مجبور به رانندگی نیستید.

همانطور که در زیر مشاهده می کنید ، جعبه پشتیبانی کاملی از سه دوربین دارد.

لیست بسته بندی 1 وایوفو

همانطور که مشاهده می کنید ، A139 موارد زیادی را در جعبه بسته بندی می کند و کابل های مخفی زیادی دارد. اگر آینه مجهز به برق دارید ، یک آداپتور برق برای دوربین اصلی تهیه کنید. این باعث کاهش سردرگمی می شود.

همانطور که اشاره کردم ، مشکل سازترین جنبه A139 سیم کشی است. کابل ها نازک هستند و با استفاده از رابط های mini COAX در جای خود قرار می گیرند. اینکه چقدر از آنها مشکلی ایجاد شود به محل قرارگیری آنها بستگی دارد.

برای بیشتر اتومبیل ها ، شما می خواهید دوربین اصلی را در پشت آینه عقب پنهان کنید (در صورت روشن بودن آینه از آداپتور برق A139 استفاده کنید) و دوربین داخلی را در جایی از شیشه جلو قرار دهید تا بیشتر صندلی عقب را پوشش دهد تا جایی که ممکن است. Viofo متفکرانه شامل یک ابزار اسپری / ترک برای کوچک کردن کابل های پشت قالب است.

دوربین اصلی وایوفو

همانطور که مشاهده می کنید ، Viofo A139 نمایشگر ندارد. درعوض ، به صدا و سایر بازخوردهای صوتی متکی است تا به شما اطلاع دهد چه خبر است.

ویژگی قابل توجه دوربین داخلی ، جلوپنجره مادون قرمز است – شش چراغ اطراف لنز. در غیر این صورت ، همانطور که در دو تصویر آینده مشاهده می کنید ، زنگوله ای مرده برای دوربین عقب است.

فضای داخلی اتاق وایوفو

دوربین داخلی Viofo A139 دارای شش چراغ مادون قرمز برای تقویت عکسبرداری در نور کم است.

دوربین A139 چیز خاصی نیست ، اگرچه از بهترین فیلم هایی که دیده ایم برای دستگاهی است که از شیشه عقب شما نگاه می کند.

دوربین عقب وایوفو

دوربین عقب Viofo A139 از نظر فیزیکی با دوربین داخلی یکسان است ، با این تفاوت که هیچ نور مادون قرمز در اطراف لنز وجود ندارد.

از ویژگی های دیگر می توان به GPS یکپارچه (ویدئو و علامت داخلی داخلی بر روی فیلم) ، حالت پارک و فیلتر قطبی اشاره کرد. دومی بازتابش را تا حدی افزایش می دهد ، اگرچه تابش خیره کننده خورشید را سرکوب می کند.

بهره وری

همانطور که در زیر می بینید ، عکسهای روزانه A139 بسیار عالی هستند ، و یک میدان دید بسیار گسترده و 140 درجه را ایجاد می کنند و هیچ تحریف زیادی در ماهی چشم ندارند.

viofo a139 2 IDG

عکسبرداری روز قبل بسیار عالی است ، اگرچه لنز 170 درجه داشبورد زیادی را در ماشین اسپرت کوچک من ضبط می کند.

Viofo شامل یک فیلتر قطبی است ، اما در طول استفاده روزانه (همانطور که در زیر نشان داده شده است) شدت بازتاب در داشبورد را کمی افزایش می دهد.

فیلتر قطبی جلو viofo a139 IDG

فرض بر این است که فیلتر قطبش نور خیره کننده را کاهش می دهد ، اما بازتاب داخلی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. بله ، من قرائت MPH را تنظیم نکرده بودم. تقسیم بر 1.6.

عکسهای A139 در نور کم (نشان داده شده در زیر) نیمه بد نیستند. بخاطر داشته باشید که هنگام برخورد و روشن شدن لایه دریا سانفرانسیسکو ، تمیز نگه داشتن شیشه جلو اتومبیل غیرممکن بود. به عمق استثنایی رنگها توجه کنید. و این بدون WDR فعال شده (دامنه پویا گسترده). تقریباً به اندازه تصویر زیر روشن نبود.

viofo a139 4 IDG

شوت جلویی در شب عالی بود. این عکس آن را نشان نمی دهد اما دوربین به خوبی از چراغ های جلو استفاده می کند.

عکس های عقب به خوبی عکس های جلو هستند ، البته با جزئیات کمتر (1080p در مقابل 1440p). توجه داشته باشید که نواری که به صورت افقی از طریق تصویر زیر حرکت می کند ، سیم گرمایشی یخ زدایی است و مشکلی برای دوربین نیست. مال خود را بهتر بگذارید.

viofo a139 1 IDG

دوربین عقب در طول روز. خط تاریکی که در وسط به صورت افقی اجرا می شود ، یک سیم گرم کننده است و نه نقصی در محفظه است.

وقتی کادر شب زیر را مشاهده می کنید واقعاً می توانید از زاویه دید لنز دوربین عقب قدردانی کنید. باز هم ، رطوبت مسئول برخی از هاله ها است.

viofo a139 6 IDG

این شوت پشت در شب نیز بسیار خوب است. بیشتر هاله ها به دلیل رطوبت روی پنجره ایجاد می شوند. و بله ، پارک کردم.

در اولین اتاق نشیمن که در تصویر زیر قرار دارد ، توجه داشته باشید که نمای آن چنان گسترده است که می توانید دوربین اصلی و ساختمانهای بالا را مشاهده کنید. در جلوپنجره شیب دار کوچک من جایی بالاتر نبود وگرنه دوربین را بالاتر قرار می دادم. اگر از تلفن برای بررسی نمای استفاده می کردم ، دوربین را به سمت پایین نشان می دادم. یکی از معایب زندگی بدون نمایشگر در خود دوربین است.

viofo a139 3 IDG

این روز ، عکسبرداری از دوربین داخلی جزئیات زیادی و سقف زیادی را نشان می دهد. بیشتر کاربران دوربین را بالاتر نصب می کنند و آن را پایین تر نشان می دهند.

در سمت چپ در عکس داخلی شب زیر ، کابل بی احتیاطی که از قرنیز ماشین من افتاد لحظه ای آموزنده است. عجله داشتم ، مگه نه؟

viofo a139 5 IDG

عکس های شب داخلی جزئیات زیادی را نشان می دهد. و میدان دید وسیع تقریباً کل کابین را به تصویر می کشد ، که پنهان نیست.

به طور خلاصه ، در مورد کیفیت فیلم با A139 دیگر نگران نباشید. به لطف میدان های دید گسترده ، این سیستم تقریباً کل محیط و فضای داخلی اتومبیل شما را در بر می گیرد و نتایج با جزئیات و رنگارنگی مطلوبی ارائه می شوند.

نتیجه

Viofo A139 3CH یک انتخاب ویرایشگر آسان است. یک فیلم خارق العاده می گیرد. به استثنای دوربینهای مدولار Nextbase با دوربینهای پشتی تله فوتو ، A139 مورد علاقه جدید من است. طراحی محتاطانه به شما امکان می دهد دوربین ها را در بهترین دید ممکن سوار کنید ، به خصوص برای علاقه مندان به سفر که می خواهند آنچه در صندلی عقب اتفاق می افتد را دنبال کنند مفید است. اگر می خواهید همه چیز را در داخل و اطراف اتومبیل خود ردیابی کنید ، A139 3CH شما را تحت پوشش قرار می دهد.

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی شرکت ما را بخوانید.

[ad_2]

منبع: shomal-khabar.ir

ایندکسر