دارای نوار فولادی ریخته گری شده و همینطور یک چاک در بدنه میباشد که از منطقه حلقه تا دامن پیستون کشیده شده.این پیستون ها حرکت نرمی در داخل سیلندر دارند. آلومینیوم هنگام گرم شدن منبسط می­شود، و به همین جهت می­بایست رواداری به اندازه را برای حرکت آزادانه آن در داخل سیلندر پیش بینی نمود. در همین مدل سیستم تعلیق ماشین ۱ پردازنده مرکزی وجود دارد که حیاتی ۱ سیلندر حاوی روغن است. اقتدار انتقال حرارت در این قطعه زیاد حیاتی است، چرا که ممکن است بالا رفتن دمای آن ذیل اثر گذاری دمای محفظه احتراق باعث به چسبیدنش به دیواره سیلندر و اخلال در کارایی موتور شود. قدرت بسیار متعددی ایجاد خواهد شد و همین قدرت تقریبا 4 برابر قدرت تولیدی به وسیله پیستون لاغر اهمیت شاتون کوتاه است . شاید بگویید موتور آتش میگیرد , piston 300 gas gas البته درست هست اما در اینجا رادیاتور خودرو نقش بسیار مهمی را ایفا می نماید . در این نوع سیستم تعلیق ماشین چرخها اهمیت یاری یک میله افقی به نیز متصل میشود. این سیستم نیز از دو طبق به شکل A تشکیل شده است، البته بهجای فنر پیچشی در همین جور سیستم تعلیق اتومبیل از فنر برگی به کارگیری میشود. در همین سیستم از یک محور صلب و یک محور حافظ به کارگیری میشود. در این مدل،از میان محور چرخها دو میله به شکل مورب به چرخها وصل شده تا بتواند حرکات جانبی را در دست گرفتن کند. در حقیقت نقش حلقه پیستون در دست گرفتن اصطکاک فی مابین پیستون و دیواره سیلندر، مدیر تبادل حرارت بین پیستون و دیواره سیلندر، نگهداری جرم مخلوط بنزین و هوا، نگهداری روغن و روغن کاری سطح ها در تماس با یکدیگر و ممانعت از فرسودگی قطعات است. این فنر در در میان طبقهای پایینی و روی محور عرضی در میان چرخها قرار دارد. در نتیجه یک موتور هارلی داویدسون صدایی شبیه به tomp-tomp دارد که شخصیت خاصی به همین موتور سیکلت داده است. حلقه هاي پیستون به دو جور رینگ هاي كمپرس و رینگ روغني تقسیم مي شود تعداد رینگ ها در هر دسته بستگي به طراحي موتور دارد. رینگ فشاری محفظه احتراق را در درمقابل نشتی های حین احتراق عایق بندی می­کند. این کار منجر میگردد تا رینگ فشاری خاصیت جلوگیری از نشت گاز را داشته باشد. به جهت هر پیستون از هر دو مدل رینگ به کارگیری میشود، البته تعداد آنان دارای توجه به دسته موتور و حالت آن تغییر تحول میکند.

ایندکسر