پیستون: تعریف، اجزا یا قطعات، انواع، مواد، عملکرد، ویژگی [یادداشت ها و PDF]

اولی اقدام طراحی برای به دست‌کم رساندن صدای ضربه پیستون، بهینه سازی حرکات ثانویه پیستون در کل وضعیت عملیاتی هست به طوری که حساس تغییر تحول در الگوی تماس دامن و سوراخ، فقط حداقل مقدار انرژی ضربه به ساختار موتور منتقل شود. معلوم شده هست که ارتعاش لاینر حساس انرژی جنبشی ضربه پیستون به خوبی رابطه دارد. صدای ضربه پیستون در موقعیت آغاز سرد و بیکار و همچنین در بارهای مهم شتاب کم که صداهای دیگر نسبتاً کمتر واضح می شوند، اکثر مشهود است. آنان یکی از از جنبه های حساس وسایل نقلیه اتومبیل هستند. EDT OTOMOTIV کار تجاری خود را در سال 1992 حیاتی فروش اکثر و توزیع ماشینهای سواری و تجاری شروع کرد. افزایش اسب بخار و گشتاور یار اهمیت ارتفاع عمر اکثر موتور فقط یکی از از دلایلی می باشد که چرا همین حلقه های پیستون بهترین موجود هستند. کلیدی صدای ضربه پیستون به کاربردهای موتور پیستون شاپ بستگی دارد. بنابراین، صرفا چیزی که بایستی بگویم همین می باشد که کاربردهای گسترده تری از پیستون وجود دارد و خیر صرفا در موتورها. اندازه گیری نویز ضربه پیستون و ارتعاش لاینر/بلوک به طور گسترده در 30 سال گذشته انجام شده هست (دی جونگ و پارسونز، 1982؛ فوروهاما و هیروکاوا، 1983؛ کایزر و همکاران، 1988؛ ریچموند و پارکر، 1981، ورا و 19، ورا و 19 هو، 1987، 1982، 1982، فوروهاما و هیروکاوا. کمپ و اسپرمن، 1995؛ رایان و همکاران، 1994؛ ناکادا و همکاران، 1997؛ تراگوچی و همکاران، 2001). نتیجه ها اندازه‌گیری فهم خوب وابستگی پارامتریک ضربه پیستون را تسهیل می‌نماید و از گسترش مدل تحلیلی پشتیبانی می‌کند. کانزل و همکاران (2001) کشف کرد که صدای سیلی پیستون در دورهای زیر موتور (به تیتر مثال 1000-2000 بدور در دقیقه) از بارهای اندک تا بارهای فراوان به جهت موتورهای دیزلی خودروهای سواری پررنگ ترین (قابل شنیدن) است. به تیتر مثال، ریچموند و پارکر (1987) دریافتند که در شتاب میانگین ​​و قلیل توشه (مثلاً 1600 دور در دقیقه، توشه یک سوم، شتاب گرفتن به 30 مایل در ساعت پس از آغاز سرد) صدای ضربه پیستون ممکن است بیش از تمامی شکافت کند. صدای ضربه پیستون به ویژه وقتی که موتور سرد هست و فاصله پیستون بدون روغن کاری اثرگذار بسیار است (مثلاً در زمان شروع سرد) پر رنگ است. به تیتر مثال، ضربه پیستون در دیزل های دریایی که فاصله پیستون نسبتاً زیادی دارا‌هستند غالب است، در حالی که در موتورهای بنزینی ریز کاهش پررنگ است. صرف نظر از انتخابی که انتخاب می کنید، ما هیچ سرانجام ای در مورد شما به تیتر یک فرد نخواهیم گرفت (به جز جایی که شما به صراحت مشخصات خود را وارد کرده باشید). مهم قرار گرفتن مخزن روغن 28 گالن در بالای موتور و فاقد سوپاپ قطع، نیروی گیرایی به مرور زمان روغن را به داخل موتور می کشد و در لوله های ورودی یا محیط های احتراق سیلندرهای پایینی می نشیند. همین مرحله بالایی (نزدیک ترین به سرسیلندر) پیستون می باشد که در طول کارکرد ساده موتور زیر فشار و حرارت زیاد متعددی قرار می گیرد. صدا دارای دور موتور و حداکثر فشار سیلندر ارتقا می یابد.

حتما بخوانید:
کربن فعال چگونه کار می کند؟
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum html nullednulled themes1xbetMobil Ödeme Nakite Çevirme1xbet