همین گونه از حلقه ها به تیتر رینگ اولیه کمپرسی یا بالاترین حلقه پیستون مورد به کارگیری قرار می گیرند و پله داخلی آنان بایستی به سمت بالا باشد. چدن به عامل وزن زیاد آیتم به کار گیری قرار نمی گیرد. در شکل زیاد بودن لقی بایستی رینگ را تعویض نمود و یا در صورت سایش فراوان سیلندر تعمیرات واجب را به جهت سیلندر در حیث گرفت . اگر چه این فرمان بخش اعظم در آیتم موتور های دیرین تر همگانی بوده هست و موتور های امروزی در تحمل فشار خیلی پیشرفت کرده اند اما با همین حالا طراحی آنان حیاتی موتور های نسل دیرباز تفاوت متعددی ندارند و می بایست در زمان آب بندی از فشار بیش از حد به این قسمت ها دوری شود. در حالت معمولی ۴ سیلندر حساس منیفولدهای جدا از هم به توربوشارژرها متصل هستند؛ باتوجه به این‌که توربوشارژرهای شیرون ۶۹ درصد بزرگتر از توربوشارژرهای ویرون هستند، به جهت بهکار افتادن هر ۴ عدد بایستی به دورموتور ۴۰۰۰ رسید. در همین مقاله، موضوعات زیر به ترتیب باز‌نگری می شوند تا سطح به سطح کلیدی کمپرسورهای سایت کمپانی پیستون سازی تبریز پیستونی آشنا شوید. در چرخه حرارت پایین سیستم خنک کننده یک رادیاتور دارای گنجایش ۱۲ لیتر آب وجود داراست تا از داغ شدن اینترکولر در وضعیت توقف و شروع مداوم دوری شود. از طرف دیگر شیرون میل لنگ سبکتر و قطعات تیتانیومی بیشتری دارد؛ اما در مقایسه حساس ویرون، ۲۵ % اقتدار بیشتری تولید میکند. می توان پیشرانههای V8 کلیدی اقتدار ۱۵۰۰ اسب بخار تولید کرد، البته عمر این خودروها کوتاه خواهد بود. کمپانی بوگاتی حیاتی بیش از یک قرن قدمت، یکی از از محبوبترین برندهای صنعت خودروسازی است. در هم اکنون حاضر ۱۰۰ دستگاه از ابرخودروی بوگاتی شیرون در بازار جهانی عرضه شده است. وی از میللنگ در دو گونه دستگاه بالا بردن آب استفاده کردهبود. دارای باقی ماندن ۴۰۰ دستگاه از تیراژ اعلام شده، گروه مهندسی بوگاتی کلام بخش اعظم در آیتم ویژگیهای منحصربهفرد همین مدل را جایز میداند. همانطور که اشاره شد، شیرون در هنگام حرکت فقط کلیدی دو توربوشارژر فعالیت می‌نماید و فقط هنگام بالا رفتن بدور موتور، دو توربوشارژر دیگر به مدار وارد میشوند. ۳ رادیاتور به جهت روغن موتور، روغن گیربکس و روغن دیفرانسیل محور عقب به اضافهی ۲ رادیاتور برای مبدل حرارتی آبی/هوایی و یک رادیاتور روغن هیدرولیک، جمع رادیاتورهای شیرون را به ۱۰ عدد میرسانند تا در هر دقیقه، ۸۰۰ لیتر آب در قلب بزرگ شیرون چرخش پیدا کند.. والاس آنگاه به گیربکس تبارک شیرون اشاره میکند. همانطور که والاس در کلیپ ویدیو اشاره میکند، پیشرانهی ۱۶ سیلندر W صورت فولکس واگن مهم حجم ۸ لیتر واقعاً پهناور بهنظر میرسد. زیرا موشک سوخت و اکسیدکننده را اهمیت خود حمل میکند، و از آنجا که ضابطه سوم نیوتن در همگی جا درستی میکند، پس موشک میتواند نیز در جو زمین و نیز در خلاء فضا حرکت کند. هرچند غالباً مراد از بهکار بردن اصطلاح موتورهای درونسوز، موتورهای معمول در خودروها میباشند، اهمیت این درحال حاضر موتورهای موشک و اشکال موتورهای جت نیز در تمجید موتورهای درونسوز جای دارند. همین تفنگ همینطور اساسی خشاب گلوله هست که مهم مالامال نمودن آن و قرار دادن بر بر روی تفنگ، می توان تنها حساس کشیدن هر گلنگدن شلیک کرد. نهایت اقتدار شیرون (۱۴۷۹ اسب بخار معادل ۱۵۰۰ فردشتاکه یا PS) در دورموتور ۶۷۰۰ ساخت میگردد که در این هنگام برای احتراق سوخت در هر ثانیه ۱۰۰۰ لیتر هوا نیاز است. مدلهای متعددی دارای قدرتهای بالای ۱۰۰۰ اسب بخار ایجاد میشوند؛ ولی پس از تعدادی دوره خدمت کامل، عملکرد خویش را از دست میدهند. شیرون اقتدار اکثر خویش را مرهون توربوشارژرهای بزرگتر، اینترکولرهای خوب تر و سیستم تزریق سوخت دوتایی (دوپلکس) حساس ۳۲ انژکتور است. از بزرگترین چالشهای گروه مهندسی فولکس واگن و بوگاتی، بالا بردن مقاومت و توان پیشرانه فارغ از افزایش وزن آن بود. گیربکس دوکلاچه و ۷ سرعتهی شیرون ایجاد برند ریکاردو (Ricardo) هست که از روغن کاملاً اختصاصی به کارگیری میکند؛ تیم مهندسی ریکاردو علاوه بر روغن و تقویت ویژهی سردندهها، قدرتمندترین کلاچ موجود را به جهت این هایپرکار به کار گیری کردهاند. میز طراحی پیشرانهی بوگاتی که پیش از همین ویرون از آن متولد شده بود، به جهت توسعهی پیشرانهی شیرون تماماً گشوده طراحی شد. شیرون یک هایپرکار موتورمیانی دو سرنشینه هست که به وسیله خودروساز فرانسوی بوگاتی بهعنوان جایگزین جور ویرون در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ رونمایی شد. تغییرات کوچک و درشت اکثری در بخشهای متعدد انجام شد که به کارگیری از متریال کامپوزیت یکی از مهمترین مورد ها آن است. پیشرانه طراحی شده توسط اوت اتو قوی بود چهار سطح مکش، تراکم، انفجار و تخلیه را به شکل مداوم انجام دهد. این موضوع باعث میشد انفجار رخ گرفته انقطاع از فرایند تخلیه انجام شود و احتراق توسعه پیدا نکند. والاس در ویدئوی منتشر شده بهخوبی این موضوع را روشن میکند: عامل با بزرگ بودن پیشرانه پس از درنظر گرفتن ۱۶ سیلندر آن، حساس ترین استدلال شیرون، اطمینان از ماندگاری و دوام آن است. برای نگاه بهتر به مهندسی شاهکار شیرون، گزینهی اولی خوب تر از پیشرانه و گیربکس آن وجود ندارد. نحوهی نصب و قرارگیری گیربکس بهگونهای است که باوجود پیشرانهی تبارک ۱۶ سیلندر، توزیع وزن محور جلو ۴۵ % باشد. البته آیا تا بهحال از خویش پرسیدهاید که عامل بزرگ بودن پیشرانهی شیرون چیست؟

ایندکسر