کسب و امور به جهت ترقی می بایست بر روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از روش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وبسایت و عمل اینترنتی است.
برای ایجاد یک وب تارنما عالی، کارهایی باید انجام شود. او‌لین کاری که می بایست در همین راستا انجام بدهید همین است که یک نام اینترنتی خوب و جذاب گزینش کنید. همینطور مطمئن گردید که لوگویی که تعیین می نمایید برای به دست آوردن و کار شما منطقی هست و می بایست املای آن درست و خوانا باشد و از کلمات غریبه استعمال نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن میباشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در این مقاله 10 آیتم بسیار اهمیت را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب تارنما خویش از آن ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وب سایت شما برای مخاطبان جالب خواهد بود و چند گام به پیروزی نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه روش منطقی و اساسی

البته وب وبسایت باید از حیث ظاهری قشنگ باشد. البته مهمتر از آن، ابتدا باید نحوه کار حساس وبسایت خود را بدانید. قبل از این‌که حتی بتوانید سرور خود را تعیین کنید یا این که حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، باید انتخاب کنید که چه طرحی به جهت وبسایت خود در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت وبسایت و هم به جهت سئو اساسی است. چون وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار سایت را هم در لحاظ می گیرد.
به این برهان می بایست از حیث بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که اشخاصی که از وبسایت شما بازدید می کنند بتوانند به راحتی اهمیت آن تعامل داشته باشند و منطق وب سایت شما را درک کنند و همینطور در مرتبه بندی گوگل قرار بگیرند.

2. اطلاعات ظریف و دارای ارتباط اهمیت تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردمان تلاش برای ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در حیث بگیرید.
همه ما می دانیم که برای پیروزی در به دست آوردن و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران باخبر کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، برای هر شرکت متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند لازم است. همین بدان معناست که شما باید در جایی دیتاها کاملی در گزینه به دست آوردن و فعالیت خود داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در مورد مدل کاری که انجام می بدهید استعمال کنید. به تیتر مثال، درصورتیکه شغل شما فروش یک فرآورده است، باید تصاویری اهمیت کیفیت عالی به جهت همه محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، اگر در صنعتی عمل می نمایید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، می بایست تمام امور و کارهای انجام شده را اصلی جزئیات در وب وب سایت خویش قرار دهید.
به تیتر نمونه مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در وب سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا هستند داده ها به اندازه در گزینه میزان مرغوب بودن همین تالار داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید اصلی ارسال لحاظ به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را ارتقاء دهید. وب سایت خویش را اهمیت اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خویش به صورت فردی طراحی نمایید تا مدام مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته اثر گذار برای وب سایت شما همین است که قبل از طراحی وب سایت خود، وب وبسایت رقبای خود را تحلیل کنید، به عنوان نمونه اگر به ساخت و فروش پوشاک سرگرم هستید، باید بهترین حریف خود را در حوزه کاری خود و وبسایت او پیدا کنید. همچنین باز‌نگری نمایید و عارضه ها موفقیت او را بیابید، ملاحظه کنید از چه سبک محتوایی در وب سایت خویش به کار گیری کرده هست که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی تایم ها یک یا دو جمله می تواند مضاعف قدرتمند باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و فعالیت خود، اصلی تصویب اطلاعات اصلی در سایت خود، در فعالیت خود قوی و توانمند باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در وب سایت مطمئناً یکی از از مهمترین کارها است، بنابراین باید صفحه منحصر به فرد به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک کمپانی بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه با آن کمپانی چقدر سخت است؟» او می گوید: «بنابراین بایستی یک برگه داده ها تماس در تارنما خویش قرار دهید و تمام داده ها مثل نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در رخ لزوم، فرم تماس و لینک و پیوند کانال های اجتماعی را به جهت کسب و عمل خود قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری رابطه اصلی تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب تارنما کسب و عمل ارتقا جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و نشانی پست الکرونیکی و شبکه های اجتماعی خویش را در وب سایت قرار دهید، آن را به رخ عکس در وب سایت قرار ندهید، آن‌ها بایستی بتوانند بر روی آنها کلیک کنند، بنابراین اهمیت کلیک بر بر روی آیکون های کانال های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد ورقه شوید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که باید انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه کلیه تلفن همراه های هوشمند همین قابلیت و امکان را دارا‌هستند که بر بر روی پیوند های تماس کلیک کرده و کلیدی کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه بدون لغات اختصاری بی فایده است و وبسایت فارغ از استراتژی معین بی مضمون‌ و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های درست و منطقی برای صفحه ها متعدد سایت خویش به کارگیری می کنید. به تیتر مثال: دارای ما تماس بگیرید یا اهمیت ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، صفحه درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه یک استراتژی استراتژیک برای وبسایت خود، بایستی راهی به جهت تولید یک فراخوان به جهت مبادرت در لحاظ بگیرید. همین بدان مضمون‌ می باشد که آنچه مردمان دوست دارا‌هستند در سایت شما ببینند همین هست که می توانند به راحتی به ورقه مورد علاقه خویش در هر صفحه از وبسایت بروید، توصیه دهند و به راحتی به مجموعه شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به تارنما خویش بپیوندید، به آدرس اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خویش را مشاهده کنید، محصولات خویش را مشاهده کنید و …
شما باید هدف ها خویش را در وب سایت خود روشن کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از وبسایت شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آن ها چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص هنگامی که تصمیم دارید در وبسایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین دارد می بایست به طور تمام امکانات و دیتاها واجب را به صورت آنلاین در اختیار خریدار قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خود را انجام دهند و به وب سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند شبکه های اجتماعی را در تارنما درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی هستند که امروزه گزینه استقبال بیشتر مردم قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی متعددی وجود دارااست که شما باید در آنان عضو شوید و به دست آوردن و عمل خویش را در سایت خود توسعه و گسترش بدهید تا کسب و کار خویش را بسط دهید. این هم در سئوی شما دوچندان موثر است. کار در نتورک های اجتماعی و اکران لینک های آن ها در وب سایت باعث تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر