[ad_1]

کاربران Amazon TV Fire ماه آینده شاهد تغییر قابل توجهی در پخش کننده های جریان خود خواهند بود ، زیرا آمازون بزرگترین تعمیرات اساسی رابط خود را در بیش از چهار سال انجام می دهد.

تجربه جدید Fire TV از ماه دسامبر در نسل سوم Fire TV Stick و Fire TV Stick Lite آمازون در دسترس است ، اما Sandeep Gupta ، آمازون و معاون رئیس Fire TV در مصاحبه ای گفت که دستگاه های بیشتری دریافت به روزرسانی را از طریق مارس اینها شامل Fire TV Stick 4K ، نسل اول و دوم Fire TV Cube و Fire TV به صورت آویز است.

با به روزرسانی ، آمازون در تلاش است تا سیستم منوی آشفته قبلی خود را با بخش های اضافی کمتر و راه های آسانتر برای جستجوی محتوا ساده کند. رابط جدید همچنین پشتیبانی از پروفایل کاربری کاربر را در سطح سیستم اضافه می کند تا هر یک از اعضای خانواده بتواند صفحه اصلی سفارشی خود را داشته باشد.

گوپتا گفت: “این یک تغییر بزرگ در مدل ناوبری ، کشف و هر چیز دیگری است ، و ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که مشتریان قبل از اینکه آن را به همه گسترش دهیم ، آن را درک می کنند ، درک می کنند و دوست دارند که کجا می رود.”

این مطمئناً بهبود نسبت به رابط قبلی است ، اما همانطور که از استفاده از آن فهمیدم ، برخی از ناامیدی های قدیمی Fire TV را نیز حفظ کرده است.

ببینید جریان چیست؟

با رابط کاربری جدید ، آمازون سعی کرد برخی از توسعه ها را کنترل کند ، این امر باعث دشواری پیمایش دستگاه های Fire TV می شود. در حالی که دستگاه های Fire TV دارای منوهای سطح بالا جداگانه برای محتوای رایگان ، فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی و برنامه ها بودند ، رابط کاربری جدید همه این بخش ها را در یک منوی به نام Find گرد آورده است.

firetvfind جارد نیومن / IDG

آمازون با بخش Find ، چهار منو را برای یافتن چیزهایی برای تماشا در یک مرکز جمع کرده است.

این فقط چهار منطقه اصلی پیمایش شامل بخش اصلی ، کتابخانه خرید آیتم های ویدیویی و لیست تماشایی ، بخش زنده جریان های ویدیویی خطی و Find را در بر می گیرد.

در همان زمان ، آمازون مکان های بیشتری را برای توصیه کردن پیدا کرده است. اکنون شش برنامه مورد علاقه شما درست در کنار منوهای سطح بالای Fire TV قرار گرفته اند و هر یک از آنها می توانند هنگام پیمایش در آنها ، فیلم ها و نمایش هایی را برای تماشا ارائه دهند. منوی Find فوق الذکر همچنین دارای دسته بندی های جدید ژانر مانند فیلم های درام ، وسترن و کمدی است.

نیو فایرتوی جارد نیومن / IDG

برجسته کردن یکی از برنامه های ثابت شما “نگاه” به برخی از محتوای آن را نشان می دهد. آمازون می گوید این یک ویژگی محبوب در رابط کاربری جدید است.

گوپتا گفت ، شاید به دلیل همه این تغییرات ، کاربرانی که قبلاً این به روزرسانی را دریافت کرده اند دو برابر بیشتر از صفحه اصلی و سایر قسمت های رابط فراتر می روند.

“آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم [the old interface] این برای آنها مفید نبود و راکد و تکراری شده بود و آنها قادر به یافتن و یافتن محتوای جدید نبودند. ” “این جایی است که ما زمان زیادی را صرف تلاش برای بهبود تجربه کردیم.”

جای پیشرفت

این به این معنی نیست که رابط کاربری جدید یک پیروزی کامل است.

مانند برخی از رقبای خود (از جمله گوگل و Chromecast جدید خود) ، آمازون در تلاش است تا مشکل بسیاری از برنامه های جریان را برای مرتب سازی آنها حل کند. به همین منظور ، توصیه های محتوای Fire TV از منابع مختلفی از جمله Netflix ، Amazon Prime ، Hulu ، Disney + و CBS All Access ارائه می شود.

اما از آنجا که آمازون همیشه تا زمان کلیک روی مراجعه ، مشخص نمی کند که از کجا مراجعه می شود ، به راحتی نمی توانید تشخیص دهید که آیا این انتخاب به هزینه اشتراک یا اجاره دیگری نیاز دارد. برخلاف Chromecast یا TiVo Stream 4K فوق الذکر ، هیچ راهی برای محدود کردن صفحه اصلی Fire TV شما به محتوایی که قبلاً برای آن هزینه کرده اید وجود ندارد.

firetvprofile جارد نیومن / IDG

با پشتیبانی از حساب ها ، آمازون می تواند اطمینان حاصل کند که همه افراد توصیه های خاص خود را دریافت می کنند.

گوپتا گفت که صفحه اصلی با طراحی از این طریق ساختار یافته است ، زیرا آمازون می خواهد مردم در سرویس های جدید چیزهایی را کشف کنند. هنوز هم ، او می گوید آمازون در حال کار بر روی روش هایی برای مرتبط تر کردن این توصیه ها است. به عنوان مثال ، این شرکت به تازگی ویژگی Dynamic Row را راه اندازی کرده است که صفحه اصلی شما را بر اساس عادات مشاهده شما مرتب می کند.

وی گفت: “وقتی پیشنهادی وجود دارد كه مهم نیست ، احساس تبلیغ می شود ، در حالی كه توصیه هایی كه اهمیت دارند ، مانند یك سازوكار كشف مفید است.”

از نظر فنی ، یک روش برای فیلتر کردن محتوا وجود دارد که هزینه بیشتری دارد: در بخش “فیلم ها و نمایش های تلویزیونی” از منوی “جستجو” ، می توانید فیلتر “رایگان برای من” را روشن کنید که فقط محتوای اشتراک های شما یا پشتیبانی از تبلیغ شما را نشان می دهد برنامه ها. و اگر بر اساس ژانر مرور کنید ، معمولاً تعدادی از توصیه ها را فقط از خدمات اشتراک خود می بینید.

firetvfreeme جارد نیومن / IDG

فیلتر آمازون “Free To Me” یکی از راه های جلوگیری از به روزرسانی به سرویس های جدید است ، اما احساس ناقص بودن آن است.

اما حتی این خصوصیات نیز ناقص هستند. متوجه شدم که وزن آنها در Netflix و Amazon Prime بسیار زیاد است ، به غیر از سرویسهای دیگری که مشترک آنها هستم ، از جمله Disney + ، CBS All Access و Apple TV +.

به سوی یک راهنمای جریان بهتر

این مسائل به طور کلی بیانگر یک مشکل بزرگتر در مورد Fire TV است که اصلاً مختص رابط کاربری جدید نیست: هنوز هم می تواند مانند یک تجربه بازاریابی به جای تجربه خدمات مشتری احساس شود.

صفحه اصلی همچنان دارای تبلیغات بنری و خطوط محتوای حمایت شده است که باید برای رسیدن به توصیه های زیر پیمایش کنید و به نظر می رسد محتوای Amazon Prime و سرویس تلویزیونی IMDb با پشتیبانی تبلیغات بیش از هر چیز دیگری تبلیغ می شوند. در حالی که سایر سیستم عامل های جریان مانند Roku و Google TV تبلیغات و تبلیغات خاص خود را دارند ، اما رویکرد آمازون تهاجمی تر به نظر می رسد.

firetvnewad جارد نیومن / IDG

بنر تبلیغاتی: هنوز هم یکی از بدترین ویژگی های Fire TV است.

اما شاید با شروع سرویس های پخش جابجایی با جایگاه بهتر ، این امر تغییر کند. در برخی از سطح ، مقدار محتوای اولیه در صفحه اصلی Fire TV مانند زمانی است که اکثر برنامه های دیگر علاقه ای به این نوع تجمع ندارند. به طور سنتی ، خدماتی مانند Netflix بیشتر به جای تبلیغات محتوای خارج از آنها ، بر جذب افراد به برنامه های شخصی خود تمرکز کرده اند.

گوپتا گفت این خدمات سرانجام در حال ظهور هستند. وی خاطرنشان کرد که Hulu + Live TV با افزودن کانال به زبانه Live TV Fire ، شاهد افزایش 50 درصدی در ترافیک بود و گفت که سرویس های پخش در حال مشاهده راهنماهای یکپارچه به عنوان یک ضرورت هستند. خوشبختانه ، با اصرار ارائه دهندگان جریان برای نمایش محتوای خود در نمایش ، تجربه Fire TV متعادل تر خواهد شد.

“شما بیشتر و بیشتر شاهد سرویس های جریانی ، برنامه های بیشتر و بیشتری هستید ، بنابراین افراد برای کشف و یافتن محتوای جدید به کجا مراجعه می کنند؟” این جایی است که ما زمان زیادی را برای بهبود تجربه صرف می کنیم. “

برای دریافت این بخش و سایر اخبار ، بینش ها و پیشنهادات برش کابل تحویل شده به صندوق ورودی خود ، در خبرنامه هفتگی جاردز کورد کاتر ثبت نام کنید.

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی شرکت ما را بخوانید.

[ad_2]

منبع: shomal-khabar.ir