در این موتور ۸ سوپاپ هر پیستون اهمیت داشتن دو جای سوپاپ بر روی تاج از برخورد و خم شدن سوپاپ ها حین پاره شدن تسمه تایم خودداری می کند. فلز اینوار آلیاژ فولاد نیکل دار است که از 36% نیکل ، 8/63% آهن ، 2/0 بهینه سازی سایت کربن تشکیل می شود.این آلیاژ در حرارت های فراوان اهمیت انبساط مقداری هست و لذا از انبساط پیستون آلومینیومی دوری می کند. علت مرسوم دیگری که برای این عمل وجود دارد انبساط بیش از ترازو پیستون در محل خروج دود است البته این حالتی اکثر در سیلندرهایی واقعه می افتد که بر روی دهانه خروجی آنها پل زده شده هست . در این پیستون دو استرج فلزی در داخل پیستون برای پرهیز از تغییر‌و تحول سایز و انبساط و انقباض بخاطر دمای بالای موتور تعبیه شده است. بوش های استفاده شده در همین بوش و پیستون تمامی گرید A بود و در سایز های ۸۳٫۰۱-۸۲٫۹۹ می باشند. از آنجایی که پیستون ها در طول عمر موتور، میلیون ها بار بالا و ذیل می روند، عایق بندی پیستون ها از اصلی پیستون گاز شهری زیادی برخوردار است. در واقع با واضح شدن موتور، نیرویی به پیستون وارد می شود که منجر می شود به صورت خطی بالا و تحت برود. دقت به این نکته اضطراری است که رینگ های فشاری فشار جانبی به پیستون وارد نمی کنند یا به تیتر راهنمای آن فعالیت نمی کنند. ترک افقی پیستون ها در ذیل حلقه ها می باشد و به عنوان سد حرارتی ، از هدایت گرمای نصیب رینگ ها به بدنه پیستون-که اهمیت دستکم بازی نسبت به سیلندر است-جلوگیری کند. همین سبب ساز ارتقا واحد فشار (میزان نیروی ترازو گیری شده بر روی مرحله مماس رینگ) اعمالی بر روی جداره سیلندر میشود. رینگ روغنی از فشار داخلی رینگ پیستون و فنر و فشار واحد بالای ساخت شده به وسیله مرحله مماس کمی که شیارهای باریک تولید می­کنند به کار گیری می­کند. رینگ پیستون یک عدد دیگر از قطعات موتوری اتومبیل می باشد. دارای اعتنا به مقاومت بالای چدن در برابر حرارت، چدنی ها در اتومبیل های خاص به عمل می روند. در این جور پیستون حجم محفظه احتراق برابر اصلی موقعیت فابریک بوده و به هیچ وجه افت کمپرس و افت دانسیته نبوده و طبیعتا شتاب و اقتدار موتور مثل شرایط فابریک خواهد بود. در اینجا بیشتر به بررسی وب وب سایت پیستون ضد سایش.

ایندکسر