در اینجا چند بازی دیگر به دلیل COVID ساخته اید


جای تعجب نیست که همه گیر جهانی باعث شکوفایی عظیمی در بازی ها شده است ، اما اکنون ما ایده ای راجع به میزان بیشتری از آن داریم.

طبق داده های منتشر شده توسط Valve ، شرکت مادربازی بازی آنلاین Steam ، مشترکین در سال 2020 حدود 31.3 میلیارد ساعت صرف بازی های رایانه ای کرده اند. این در مقایسه با ساعت های صرف شده در سال 2019 ، 50.7 درصد افزایش یافته است. بنابراین 2.6 میلیون خریدار جدید برای سال به دست آورد ، که 21.4 درصد نسبت به سال 2019 افزایش دارد.

Steam بزرگترین سرویس بازی رایانه ای آنلاین است و مانند اکثر موارد برای انجام یک بازی نیاز به ورود به سیستم دارد. بنابراین اگر به دنبال یک سرنخ هستید که مردم چقدر بیشتر وقت خود را برای مخلوط کردن صفحه کلید یا کنترلرهای بازی صرف کرده اند ، احتمالاً ارائه دقیق آن است.

Valve گفت که با شروع سال 2020 ، رشد قبلاً افزایش یافته بود ، اما معتقد است که بسیاری از آنها در زمان محاصره به بازی روی آورده اند. این شرکت در یک پست وبلاگ گفت: “در حالی که Steam در حال رشد قابل توجهی در سال 2020 قبل از مسدود شدن COVID-19 است” و بازی کنید و امیدوارم که برای ایجاد تعادل در برخی از جنون ها در سال 2020 کمی لذت ببرید. “

برای آینده به خاطر داشته باشید که در ماه 2018 حدود 90 میلیون بازیکن فعال ماهانه توسط Steam ثبت شده اند. در سال 2020 ، بازیکنان فعال ماهانه به 120 میلیون نفر افزایش یافته اند – که از سال 2018 33 درصد افزایش داشته است.

Valve اطلاعات مربوط به بازیکنان همزمان اوج را برای سال 2019 منتشر نکرد ، اما در سال 2018 حدود 18.5 میلیون گزارش داد. در سال 2020 ، این رقم با جهش 34 درصدی به 24.8 میلیون نفر رسید. بازیکنان فعال روزانه 62.6 میلیون نفر در سال 2020 ردیابی می شوند ، در حالی که 47 میلیون نفر در سال 2018.

VR نمرده است

همه گیری VR خوب است؟ علی رغم تشخیص رسانه ها و تحلیلگران مبنی بر اینکه “VR مرده است” ، داده های Steam نشان می دهد که این واقعیت دور از واقعیت است. Valve گفت که 104 میلیون جلسه Steam VR در سال 2020 آغاز شده است که 1.7 میلیون جلسه برای اولین بار دارد. فروش عناوین بازی های VR نیز از سال 2019 تاکنون 32٪ افزایش یافته است. جلسات قطعاً طولانی نیست و به طور متوسط ​​حدود 32 دقیقه است.

کنترل کننده ها محبوبیت بیشتری پیدا می کنند

Steam همچنین می تواند به سوال ابدی مربوط به صفحه کلید در برابر کنترل کننده بازی رایانه ای پاسخ دهد. آمار Steam نشان می دهد که 46.6 میلیون بازیکن از کنترل کننده استفاده کرده اند که در مقایسه با سال 2019 حدود 47 درصد افزایش یافته است. Valve گفت که 1.68 میلیارد جلسه بازی از کنترل کننده استفاده کرده است که 67 درصد بیشتر از سال 2019 است.

داده های بخار شیر فلکه

Steam 25.2 اگزابایت یا 25.2 میلیون 1 ترابایت هارد دیسک را در سال 2020 خدمت خواهد کرد.

25.2 میلیون هارد دیسک 1 ترابایتی

و بله ، داده های زیادی نیز از Steam بارگیری شد. در حقیقت ، Valve مقدار داده ارائه شده در سال 2020 را با 25.2 اگزابایت اندازه گیری می کند ، در مقایسه با 16 اگزابایت در سال 2019. این چقدر است؟ خوب ، حدود 25.2 میلیون هارد دیسک 1 ترابایتی را جمع کنید و از میزان دقیق ارائه داده های بازی ایده بگیرید.

Valve گفت که در ماه مارس با آغاز انسداد همه گیری ، حدود 30 تا 40 درصد بارگیری داشته است – اما این در مقایسه با راه اندازی همه گیری چیزی نیست. سایبرپانک 2077. این بازی در زمان اوج خود رکورد 52Tbps بارگیری را ثبت کرد که دو برابر رکورد قبلی است. در دوره پیش بارگیری ، Steam بارگیری های 26Tbps را ثبت می کند.

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی شرکت ما را بخوانید.


منبع: shomal-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>