جادوی DLSS Nvidia می تواند نینتندو سوییچ جدید باشد



نسل دوم فناوری Deep Learning Super Sampling (DLSS 2.0) انویدیا می تواند خود را از محدودیت های رایانه خود برای تأمین انرژی عناصر بصری در ارتقا upcoming آینده نینتندو سوییچ ، آزاد کند ، بلومبرگ گزارش ها. نسخه جدید سوئیچ با پردازنده گرافیکی Nvidia تازه و صفحه نمایش OLED آبدار ممکن است به موقع برای تعطیلات ظاهر شود. اگر درست باشد ، سوئیچ مجهز به DLSS جبهه جدیدی را در جنگ Nvidia و AMD باز می کند.

DLSS اگر درست تنظیم شود مانند جادوی سیاه عمل می کند. به کارتهای گرافیکی مدرن GeForce اجازه می دهد تا بازیهای با وضوح پایین را در داخل تجسم کنند ، سپس از سخت افزار مخصوص با هسته تنسور و یادگیری ماشین برای بزرگنمایی تصویر نهایی تا وضوح بالاتر مورد نظر استفاده می کند. نتیجه نهایی ممکن است تقریباً مشابه ارائه طبیعی به نظر برسد ، اما با عملکرد بسیار بالاتر از آنچه بدون ترفندهای تقویت هوش مصنوعی می توانستید بدست آورید. بلومبرگ می گوید به لطف DLSS ، دستی جدید نینتندو با اتصال به تلویزیون وصل می شود و وضوح 4K را هدف قرار می دهد.

پردازنده Nvidia Tegra X1 از حدود سال 2015 در سوئیچ امروز هسته های تانسور مورد نیاز برای استقرار DLSS را ندارد. سوییچ به روزرسانی شده – چه آنطور که شایعات فعلی نشان می دهد “سوییچ پرو” باشد یا توصیه فوق العاده “Super Nintendo Switch” از جف گروب از GamesBeat – با تراشه جدیدی برای باز کردن قفل ویژگی ارائه می شود. علاوه بر پردازنده گرافیکی سریعتر با هسته های تنسوری ، پردازنده و ظرفیت حافظه را نیز ارتقا می دهد. بلومبرگ گزارش ها.

میدان نبرد کنسول در جنگ رایانه ای

این شایعه کنسول می تواند تأثیرات عمده ای در بازی های رایانه ای داشته باشد.

جلوه های ردیابی واقع گرایانه بخار را می گیرد ، اما عملکرد شیب دار آن تقریباً به هر چیزی ضربه می زند ، اما برای اطمینان از پخش با سرعت 60 فریم در ثانیه به علاوه فریم ، نیاز به بازنگری در فن آوری دارید ، به ویژه هنگامی که از وضوح 1080p تغییر می کنید. انویدیا ابتدا به جلوی رایانه وارد شد ، ردیابی پرتو و DLSS را با جدیدترین نسل کارت های GeForce خود در سال 2018 معرفی کرد. ردیابی پرتو فقط در سخت افزار AMD در اواخر سال گذشته در قالب سری های Radeon RX 6000 ، Xbox Series X و PlayStation 5 ارائه شد .

AMD فاقد ویژگی بزرگنمایی DLSS مانند است ، بنابراین کارت گرافیک های Radeon عقب مانده اند خیلی دور پشت گزینه های GeForce با ردیابی پرتو فعال. با این حال ، این شرکت از زمان معرفی Radeon RX 6800 در ماه نوامبر ، ویژگی مشابهی با نام “FidelityFX Super Resolution” را راه اندازی کرده است. AMD امیدوار است که گنجاندن آن در نسل بعدی Xbox و PlayStation به FSR اجازه دهد تا به عنوان یک پیاده سازی جهانی ظاهر شود که سازندگان بازی می توانند از آن در کنسول ها و رایانه های شخصی استفاده کنند.

با این حال ، انویدیا دست و پا نمی نشیند. اکنون بیش از 25 بازی از DLSS پشتیبانی می کنند و فوق العاده محبوب Unreal Game Development Engine اخیراً DLSS 2.0 را به عنوان یک افزونه اضافه کرده است. نینتندو با تکیه زیاد به DLSS انویدیا برای سوییچ نسل بعدی خود ، می تواند در تصویب بیشتر سوخت ایجاد کند و یک کلید میمون در داستان AMD با عنوان “کنسول ها یک مزیت بزرگ به ما بدهد” بسازد. با این حال ، بازی های سه گانه A پر از آب نبات معمولاً به همراه رایانه به کنسول های سونی و مایکروسافت اختصاص می یابد ، در حالی که نقاط قوت سوییچ در بازی های اصلی نینتندو است که هرگز به بازی های رایانه ای نرسیدند ، بنابراین بررسی خواهیم کرد که چه اتفاقی می افتد – و اگر این شایعه وجود دارد هر حقیقتی ، برای شروع با پیشرفت ماه ها.

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی شرکت ما را بخوانید.


منبع: shomal-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>