[ad_1]

وقتی صحبت از بسته های عملکرد اداری می شود ، بدون شک Microsoft Office تسلط دارد. اما Office علیرغم ریشه های عمیق و محبوبیت و همچنین طیف گسترده ای از پیشنهادات ، لزوما بهترین گزینه برای همه نیست. تجزیه و تحلیل لیست در حال گسترش ویژگی ها – بسیاری از آنها هرگز استفاده نخواهید کرد – می تواند طاقت فرسا باشد. برای اکثر کاربران ، Word ، Excel و PowerPoint همان چیزی است که واقعاً می خواهند. که ما را به آخرین مسئله می رساند: قیمت مناسب آفیس.

خوشبختانه مجموعه های اداری رایگان بسیار زیاد است ، بسیاری از آنها با اسناد Microsoft Office سازگار هستند. ما شش مورد از محبوب ترین گزینه های رایگان را با هم مقایسه کرده ایم تا ببینیم که آنها معمولاً ویژگی های مورد استفاده Microsoft Office را به خوبی تولید می کنند.

بهترین گزینه کامل برای Microsoft Office

Kingsoft’s WPS Office بهترین تجربه آفیس مانند را در بین مجموعه هایی که امتحان کرده ایم فراهم می کند. که در اطراف نسخه های خود Word ، Excel و PowerPoint ساخته شده است ، سازگاری بسیار خوبی با تمام قالب های Microsoft Office دارد و دارای یک رابط قابل تنظیم است که می تواند متناسب با تنظیمات شما برای نوار ابزار یا منوهای ثابت Office 2003 تنظیم شود. این همچنین تنها بسته دسک تاپ در بررسی ما است که شامل فضای ذخیره سازی ابری یکپارچه برای به اشتراک گذاری و همکاری آسان فایل است. (بررسی کامل ما را بخوانید.)

نایب قهرمان

سندنگار ، کاربرگ و اسلایدنگار Google را فقط نمی توان برای همکاری شکست داد. ویژگی های مشاهده اسناد و ادغام آن با Google Drive ، این راه حل ما برای هر کسی است که به طور مرتب نیاز به همکاری در نوشتن اسناد با افراد دیگر دارد. همچنین دارای پیوندهای نزدیک به سایر محصولات Google است ، از جمله ، البته جستجو ، که به شما امکاناتی را می دهد که در هیچ مجموعه اداری دیگری پیدا نخواهید کرد. رابط کاربری نسبتاً اسپارت آن نیز باعث استقبال از نوار ابزارهای شلوغ Office می شود. (بررسی کامل ما را بخوانید.)

چه چیزی را باید در مجموعه رایگان دفتر جستجو کنید

هنگام ارزیابی گزینه های Office ، سعی نکنید همه ویژگی ها را تکرار کنید ، فقط ویژگی های مورد نیاز و بیشترین استفاده را دارند. بسته به شرایط شما ، این می تواند محاسبه گسترده صفحه گسترده و طراحی ارائه پویا ، یا امکان دسترسی به پرونده ها از هرجای دیگر و اشتراک با اعضای تیم از راه دور باشد. حداقل ملاحظات زیر را بخاطر بسپارید:

  • سه بزرگ: اگرچه مایکروسافت آفیس طی سالیان متمادی گسترش یافته است و شامل برنامه هایی مانند Outlook ، Access و Publisher است ، اما نان و کره آن هنوز هم اصلی ترین برنامه اصلی است: Word ، Excel و PowerPoint. دلیلش این است که تقریباً همه بدون توجه به ماهیت کارشان از این سه برنامه استفاده می کنند. برای بسیاری از ما ، آنها تنها سه موردی هستند که در یک آپارتمان نیاز داریم.
  • سازگاری مطب: مدت ها پس از پریدن شما ، بیشتر دنیای کار به استفاده از Microsoft Office ادامه خواهد داد. این بدان معناست که شما همچنان باید با پرونده های رسمی Office کار کنید. به دنبال بسته ای باشید که بتواند فرمت های Microsoft Office ، از انواع پرونده های DOCX ، XLSX و PPTX فعلی تا قالب های قدیمی را بخواند و بنویسد.
  • رابط: نحوه دسترسی به عملکردهای مجموعه اداری از اهمیت کمتری نسبت به خود عملکردها برخوردار نیست. دیدگاه های قطبی نوار ابزار Office بر این امر تأکید دارد. اطمینان حاصل کنید که از نحوه نمایش آپارتمان از ابزار شما راحت هستید و مجبور نیستید برای کسانی که استفاده زیادی می کنند خیلی عمیق شوید.
  • توانایی همکاری: کنایه از اینکه ما هنوز به آپارتمانهای “اداری” اعتماد می کنیم ، وقتی بسیاری از ما دیگر در دفاتر فیزیکی کار نمی کنیم ، به این معنی است که اکنون توانایی همکاری از راه دور با دیگران یک ویژگی ضروری است. اگر نمی خواهید اسناد را برای ویرایش به جلو و عقب ارسال کنید – که می تواند با کنترل نسخه ویرانگر باشد – شما به یک گزینه جایگزین نیاز دارید که شامل پشتیبانی ابری برای به اشتراک گذاری آسان فایل و به طور ایده آل همکاری با نویسنده (به عنوان مثال). ویرایش ها و نظرات یک سند) در زمان واقعی.

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی شرکت ما را مطالعه کنید.

[ad_2]

منبع: shomal-khabar.ir

ایندکسر