اگر …



اگر وقتی اینتل فاش کرد که معیارها نشان می دهند Core i7 از تراشه M1 جدید اپل سریعتر است یا شما کسی را می شناسید بسیار خوشحال شدید.

جمعه گذشته ، اینتل تراشه جدید Apple M1 خود را با استفاده از زبان بازاریابی و معیارها برای مقابله با زبان بازاریابی و معیارهای مشتری سابق ، منتشر کرد. این همان کاری است که شرکت ها انجام می دهند. این بخشی از رقص نظامی رقابتی ابدی است.

اما اگر شما یا کسی که می شناسید با پریدن در اینترنت و بحث داغ مخالف یا مخالف ، احتمالاً در ALL COVER ، به این اخبار پاسخ داده اید ، پس احتمالاً به قلمرو دانشجویان فوق العاده وفادار تبدیل شده اید – آنها را طرفدار ، نیش ، طرفدار فوق العاده صدا کنید طرفداران استالکرها (stans) – که مورد احترام آنها نمی تواند هیچ اشتباهی انجام دهد. هر طرف دیگری از تاریخ نمی تواند درست باشد. اپل ، اینتل و انویدیا سه شرکت فناوری هستند که مانند بسیاری از ورزشکاران و ستاره های پاپ چنین حامیان قدرتمندی را جمع کرده اند. و هنگامی که این متحدان داغ در یک امر آنلاین مداخله می کنند ، مسابقه تماس می تواند به سرعت از کنترل خارج شود.

ما به شما نمی گوییم که دیگر عاشق این شرکت ها نشوید. ما با احترام به شما پیشنهاد می کنیم که علائم وسواس را تشخیص دهید و اگر می توانید از لبه عقب بروید. شما فقط می توانید طرفدار یا فن باشید اگر …

شما فکر می کنید که هر نتیجه از گیلاس انتخاب می شود

اگر نتیجه ای را خلاف علت خود دیدید و بلافاصله آن را به عنوان “گیلاس پاره” رد کرد ، ممکن است فقط طرفدار یا طرفدار باشید. می دونی چرا؟ همه گیلاس چیده شده است. هر نتیجه ای که از شرکت برای محصول خود مشاهده می کنید از گیلاس انتخاب می شود. البته ، بعضی اوقات معیارهایی را مشاهده می کنید که در آنها رقابت کمی سریعتر است یا تقریباً از 1 نتیجه 20 نتیجه دارند. اما هرگز محصولی را مشاهده خواهید کرد که محصول خود شرکت کاملاً خرد شود.

به جای رد نتایج رقابتی ، با دقت به آنها نگاه کنید تا ببینید آیا آنها نمایانگر کاری هستند که شما انجام می دهید. و بله ، اگر فکر می کنید این رقابت در انتخاب گیلاس نتیجه ای دارد تا محصولات شما را در نمای بهتری نشان دهد ، اما شرکت مورد نظر شما هرگز این کار را انجام دهید – شما یک فن یا یک دندان نرم هستید.

شما فکر می کنید آنها “معیارهای غلط” هستند

شما می دانید که وقتی نتایج متضادی مانند “تخیل” یا “معیارهای غلط” را رد می کنید ، به اوج fanboy / fangirl رسیده اید. شرکتهای بزرگ با معامله عمومی در واقع نمی توانند نتایج آزمون را ارائه دهند زیرا این امر آنها را در برابر دادخواهی و اقدامات بالقوه سرمایه گذاری باز می کند. آنها باید نتایجی را که به مردم نشان می دهند مستند کرده و به دقت بررسی کنند.

مطمئناً ، شرکت ها می توانند معیارها را به گونه ای ارائه دهند که محصول آنها بهتر به نظر برسد ، اما استفاده از مهارت در زمینه با تقلب از هیچ جا متفاوت است.

شما فکر می کنید که محصول رقابتی به خطر بیفتد

اگر فکر می کنید که محصول رقابتی “به خطر بیفتد” و کالای مورد نظر شما ترجیح داده نمی شود ، در منطقه فن / fenggle قدم می زنید. دلیل این امر آن است که هر محصول در مهندسی ، بودجه بندی ، چرخه های طراحی محصول و ده ها اگر نه صدها عامل دیگر که با تولید محصول مرتبط هستند معامله است. بنابراین بله ، هنگامی که شما یک محصول رقیب را به “مصالحه” شدن متهم می کنید و بنابراین نام تجاری خود را ترجیح می دهید ، تنها کاری که می کنید این است که محصولی را انتخاب کنید که در زمینه های مورد علاقه شما به خطر نیفتد.

چرا هرگز در جایی که به سررسید اعتبار داده نمی شود؟!

اگر نمی توانید تحمل کنید که X کمپانی به Y Y که ابتدا Z ساخته است اعتباری نمی دهد – شما احتمالاً یک طرفدار یا طرفدار هستید. به این دلیل که شرکت های رقیب از یکدیگر تعریف نمی کنند. مثل این است که تعجب کنید که چرا Diet Coke از رژیم پپسی بخاطر آوردن رژیم غذایی به اتومبیل های رژیمی (زیر 18 سال) تشکر نمی کند یا انتظار دارید که مک دونالد یک Burger King به شما پیشنهاد دهد.

این اتفاق نخواهد افتاد زیرا آنها می خواهند محصول خود را به شما بفروشند. میدونی چیه؟ شرکت مورد علاقه شما نیز به رقبای خود وام نمی دهد.

شما نقاط ضعف آشکار را بی ربط می دانید

چیزی به عنوان یک محصول عالی وجود ندارد. حتی محصولات جدید شگفت انگیز و نوآورانه نیز نقاط ضعفی دارند. اما شما به جای تصدیق ضعف هر کالایی ، این ضعف را ناچیز رد می کنید. ممکن است برای شما مهم نباشد ، اما ممکن است برای شخص دیگری مهم باشد. فقط طرفداران و پسران در دیدن این مسئله مشکل دارند.

شما فکر می کنید این شرکت هرگز محصولات بد تولید نمی کند

آیا واقعاً طرفدار هستید یا طرفدار اینکه اگر بگویید “من فقط از این شرکت خرید می کنم زیرا محصولات بدی تولید نمی کند.” واقعاً؟ راستی این را با صدای بلند و به صورت یکپارچه گفتید؟ از آنجا که بگذارید به شما بگویم – هر شرکتی هر از گاهی یک انبوه متعفن تولید می کند ، یا ممکن است قبل از بهبودی تجربه بدی داشته باشد. شما احتمالاً انتخاب خواهید کرد که از هر نقطه کم چشم پوشی کنید زیرا خوب ، شما یک فن یا یک فن هستید.

“هیچ اسکاتلندی واقعی” از Chrome استفاده نمی کند

“آن موقع مورد توجه من قرار گرفت [insert beloved brand/product] این آزمون را از دست داد زیرا در این آزمون از برنامه ای استفاده شده است كه هیچ كسی از آن استفاده نمی كند یا نباید استفاده كند. “اگر در واقع این را گفته اید ، Idunno ، چیزی به همان اندازه احمقانه محبوب Google Chrome ، Adobe Premiere یا Microsoft Office ، شاید شما فقط یک طرفدار یا طرفدار باشید.

حتی اگر برنامه مورد مناقشه نسبتاً نامشخص باشد ، کسی به وضوح از این برنامه استفاده می کند. و بیایید صادق باشیم ، ممکن است برنامه دیگری موثرتر باشد یا در واقع بهتر از برنامه آزمایش شده باشد. اگر همه از Chrome ، Premiere یا Office استفاده می کنند ، دانستن عملکرد در این برنامه ها مهم است. اما اگر می گویید هیچ اسکاتلندی واقعی از مرورگر Chrome استفاده نمی کند ، شما باید طرفدار یا طرفدار باشید.

در واقع ، شما آن را “مال خود” ، “مال من” یا “ما” می نامید.

اگر وابستگی شخصی ناسالم به شرکت داشته باشید طرفدار یا طرفدار هستید. اگر انصاف داشته باشم نسبت به شرکت ، این یک بازاریابی فوق العاده قدرتمند است ، زیرا همه شرکت ها تلاش می کنند این ارتباط خاص را با مشتریان داشته باشند. اما هنگامی که از یک تمایل می روید که می گوید: “خوب ، من با آن مارک خوش شانس بودم ، بنابراین من به آن پایبند خواهم شد” تا “به همین دلیل افرادی مانند ما از این محصول استفاده می کنند – ما متفاوت و خاص هستیم” شما فقط می توانید یک مداخله fenboy یا fengir را تحمیل کنید.

احساس می کنید باید از شرکت خود محافظت کنید

اگر مجبور شوید شب را بیدار بمانید و با افراد تصادفی در اینترنت بحث کنید که جرات توهین به ناموس شرکت “شما” را دارند – پس بله ، شما فقط می توانید طرفدار یا طرفدار باشید.

توجه: وقتی پس از کلیک کردن روی پیوندهای مقالات ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی شرکت ما را مطالعه کنید.


منبع: shomal-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>