[ad_1]

محل کار و نحوه کار مردم در سال 2020 به طرز چشمگیری تغییر کرده است. با توجه به اینکه کاربران نهایی بیشتری از خانه کار می کنند و تعداد بیشتری از کارمندان فناوری اطلاعات مجبور به پشتیبانی از راه دور از این کارگران هستند – اغلب از خانه های خود – مدیریت ناوگان رایانه های شخصی هرگز یک چالش بزرگتر بود

این بدان معناست که هرگز انتخاب صحیح هنگام خرید رایانه برای تأمین نیازهای امروز و آینده سازمان مهمتر نبوده است.

در ژوئیه سال 2020 ، AMD به همراه Spiceworks Ziff Davis از 409 ITDM و مدیران از ایالات متحده و مناطق EMEA (به ویژه انگلستان ، آلمان و فرانسه) در مورد چشم انداز فعلی اولویت های خرید رایانه و مدل های پشتیبانی نظرسنجی کردند. پاسخ دهندگان متعلق به سازمانهای مختلف بودند ، از شرکتهای کوچک و متوسط ​​گرفته تا سازمانهای شرکتی (به شرطی که شرکت بیش از 100 رایانه داشته باشد).

این مطالعه تعدادی از بینش ها را نشان می دهد که می تواند به تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات (ITDM) در تصمیم گیری آگاهانه تر در خرید کمک کند.

آنچه آنها از ناوگان رایانه های شخصی خود می خواهند

با توجه به پاسخ دهندگان در نظرسنجی ، تیم های فناوری اطلاعات در یک رایانه بیشترین ارزیابی را دارند:

  • بهره وری – 54٪
  • هزینه ها – 43٪
  • امنیت – 38٪
  • قابلیت مدیریت – 21٪

نقش مدیریت پذیری

مدیریت داخلی یا داخلی از طریق شبکه خود رایج ترین شکل مدیریت کامپیوتر است. در نظرسنجی AMD ، 59٪ از پاسخ دهندگان گفتند كه از روشهای باند و مستقیم برای مدیریت رایانه های شخصی استفاده می كنند ، در حالی كه فقط 39٪ از روشهای خارج از محدوده استفاده می كنند. این مطالعه نشان داد که مدیریت حوزه همچنان به عنوان تمرکز اصلی در خریدهای عمومی و تلاش های مدیریتی ادامه دارد.

نمودار مدیریت ابزار 1 AMD

پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفتند که در سه چهارم پردازنده های Intel vPro actively به طور فعال پیاده سازی شده است ، در حالی که نیمی از پاسخ دهندگان می گویند که آنها AMT اینتل را فعال کرده اند. با این حال ، از تجزیه و تحلیل دقیق تر داده ها ، یک بینش آشکارتر به دست آمد: استفاده زیاد و مداوم از Intel AMT حداقل است. به نظر می رسد که فقط 14 درصد از پاسخ دهندگان به طور ماهانه از Intel AMT استفاده می کنند.

intelamt pieart1 AMD

تعجب آورتر اینکه 49٪ پاسخ دهندگان به هیچ وجه از Intel AMT استفاده نمی کنند. در عوض ، تیم های IT از ابزارهای مختلفی برای مدیریت رایانه خود استفاده می کنند. رایج ترین ابزار مورد استفاده Microsoft Intune بود (که توسط 32٪ از سازمان های عمومی و 40٪ از سازمان های شرکت های بررسی شده استفاده می شود) ، که قابلیت های باند را فراهم می کند.

در حقیقت ، 63٪ از پاسخ دهندگان می گویند به جای تشخیص رایانه ای که این کار را انجام نمی دهد ، بیشتر وقت خود را با استفاده از ابزارهای سطح سیستم عامل (ابزار موجود در نوار) ​​برای عیب یابی مشکلات رایانه در حالی که سیستم عامل در حال اجرا است ، می گذرانند. برای بارگذاری. پاسخ دهندگان گفتند که 38٪ بیش از یک ابزار استفاده می کنند و بسیاری از شرکت ها از ابزارهای مکمل اضافی برای بهبود و حل مشکلات خارج از باند مدیریت شده استفاده می کنند.

تعداد قطعه های 1 AMD

این مطالعه چندین بینش کلیدی دیگر را نشان می دهد. برای خواندن گزارش کامل اینجا کلیک کنید.

[ad_2]

منبع: shomal-khabar.ir